U utorak, 25. ožujka 2025. održana je završna konferencija Erasmus+ projekta “U šumi kao u učionici”. Projekt je u veljači 2024. pokrenula udruga Modelna šuma Istra, a osim Dječjeg vrtića “Olga Ban” Pazin, kao partneri projekta uključili su se i Šumarski institut Slovenije iz Ljubljane, Pučko otvoreno učilište “Dr. Ante Starčević” iz Gospića te Osnovna Škola “Vazmoslav Gržalja” iz Buzeta.
U sklopu projekta provedene su brojne aktivnosti na kojima su sudjelovale odgojiteljice i članice stručnog tima našeg vrtića:
Završna konferencija započela je sastankom partnera projekta na kojem je predstavljen e-priručnik “U šumi kao u učionici”, koji će uskoro biti dostupan za preuzimanje. Partneri projekta predstavili su aktivnosti iz šumske pedagogije koje provode, a među njima je i naša odgojiteljica Amadea Družetić prezentirala projekt svoje odgojne skupine Zujalice – Šumska soba.
U poslijepodnevnim satima konferencija se nastavila na edukacijsko-rekreacijskoj stazi Lovrin gdje su održane tri radionice iz šumske pedagogije:
Na prvi dan proljeća odgojne skupine “Bubamarci” i “Mići Meštri” odlučile su potražiti proljeće u Lupoglavu.
Doputovali su vlakom, posjetili su skupinu “Raptori” područnog vrtića Lupoglav te otišli na obližnju livadu.
Otkrivali su proljeće: prve vjesnike (jaglac, kukurijek, ljubičica), krošnje u cvatu, osluškivali su cvrkut ptica itd.🍀🪺💐
U tjednu od 17. do 21. 3.2025. po vrtićima u Karojbi, Pazinu, Tinjanu i Sv. Petru u Šumi održane su HAK-ove radionice za djecu pod nazivom Vidi i klikni. Cilj radionica je upoznati djecu s osnovnim pravilima kretanja u prometu i opasnostima koje prijete.
Leptirići su u četvrtak 20.3.2025. dočekali prvi dan proljeća zajedno sa svojim roditeljima. Tom su prigodom organizirali zajedničku šetnju oko Pazinskog potoka. Pogledajte kako je bilo zabavno!
19. i 20. ožujka stručni tim vrtića je zajedno s ravnateljicom prisustvovao 13. Znanstveno-stručnom skupu predškolskih ustanova Istarske županije. Raspravljalo se o aktualnim temama zdravlja djece, o radu s djecom s teškoćama, prelasku predškolske djece u školu, primjeni digitalnih alata u radu i drugim tekućim izazovima predškolskog sustava.