Od početka pedagoške godine odgojna skupina Zujalice provodi vrijeme u “šumskoj sobi”.
Sve je započelo inicijativom odgojiteljica koje su već dulje vrijeme zainteresirane za područje šumske pedagogije i outdoor učenja. Uključivanjem u ERASMUS+ projekt “U šumi kao u učionici” stekle su brojna znanja i vještine iz teorije i prakse šumske pedagogije, koje sada primjenjuju u radu s djecom.
Nakon pronalaska pogodnog terena za igru i učenje, Zujalice su zasukale rukave i iz svoje šumske sobe pokupile otpad, a uz pomoć roditelja prikupljeni su panjevi koji djeci služe kao stolice.
U šumskoj sobi odgojiteljice provode brojne aktivnosti – razne igre, mindfulness vježbe, istraživačko-spoznajne aktivnosti, kreativno izražavanje, životno-praktične aktivnosti…
… ali najvrjednije su ipak samoorganizirane igre u koje se djeca upuštaju spontano, inspirirana prirodnim okruženjem. Igra u šumskoj sobi ima mnoge blagodati – uključuje mnogo kretanja, intenzivnu suradnju i komunikaciju djece, ali i razvoj samostalnosti. Izazovi na koje nailaze, a onda ih (iz prvog, drugog, trećeg pokušaja…) savladaju vrše pozitivan utjecaj na razvoj njihova samopouzdanja, a boravkom u prirodi djeca razvijaju i svijest o važnosti njenog očuvanja.