U sklopu odobrenog projekta „Jačanje ustanove i pojedinca za sudjelovanje u Europskom prostoru odgoja i obrazovanja“, stručne suradnice vrtića-logopedinja Svjetlana Tončetić-Bogović i soc.pedagoginja Jasmina Jelenić sudjelovale su na edukaciji u organizaciji institucije Progetto crescere „Special needs and autism: How to deal with them? -theoretical and practical experiences“. Petodnevnu edukaciju slušale su zajedno sa četiri kolegice iz Poljske i dvije iz Italije od 17.10.2022. do 21.10.2022.
Stručnim suradnicama je predstavljen talijanski inkluzivni odgojno-obrazovni sustav u kojem nema posebnih skupina niti posebnih razreda za djecu s teškoćama u razvoju već su oni uz pomoćnika uključeni u redovne skupine i razrede. Raspravljale su i o hrvatskom i poljskom odgojno-obrazovnom sustavu koji su vrlo slični. Nadalje, u teorijskom dijelu govorilo se o obilježjima i specifičnostima u funkcioniranju osoba s poremećajima iz spektra autizma, stilovima učenja i načinima podučavanja. U praktičnom dijelu je predstavljen način rada pomoćnika sa djetetom s autizmom u jednom njihovom vrtiću. Stručne suradnice su razmijenile ideje, mišljenja i iskustva u radu s djecom s autizmom s talijanskim i poljskim kolegicama.
Također, posjetile su ReMida centar- to je reciklažni centar u kojem je sortiran, prema boji i materijalu nekorišten, novi industrijski škart kojeg dobivaju od lokalnih poduzeća a kojeg potom koriste odgojitelji i učitelji za rad s djecom, za igru, učenje i kreativno izražavanje.
Posjetile su i Reggio Children Loris Malaguzzi international centar u kojem se nalazi likovni, znanstveni i svjetlosni ateljei te izložbe dječjih radova nastale u tim ateljeima.
Nakon edukacije, održale su radionicu o Autizmu za odgojiteljice našeg vrtića.