Skupina ranog odgoja Zvjezdice, odgojiteljice Amelia Lušetić i Sanda Bartolić, u pedagoškoj godini 2021./2022. bila je uključena u eTwinning projekt (https://www.etwinning.hr/hr/sadrzaj/sto-je-etwinning/) sa partnerima (učiteljima i odgajateljima) iz Slovačke i Turske pod nazivom „Alternative activities in Mathematics“ („Alternativne matematičke aktivnosti”) koji se provodio u periodu od veljače do svibnja 2022.
Kratkoročni cilj ovog projekta bio je potaknuti djecu da zavole matematiku, učiniti učenje matematičkih vještina zabavnim te konkretizirati matematiku kombiniranjem različitih matematičkih aktivnosti.
Kao dugoročni cilj ističe se postavljanje temelja za analitičko razmišljanje i vještine rješavanja problema kao i podupiranje djece kako bi postali samopouzdane individue koje imaju sposobnosti evaluiranja, kritičkog razmišljanja, propitkivanja, analiziranja i algoritamskog razmišljanja.
Očekivani ishodi projekta bili su sljedeći: potaknuti djecu i odgajatelje/učitelje da propitivanje, istraživanje, analiziranje, rješavanje problema i znatiželja postanu stalna pojava u njihovim životima, olakšati razumijevanje matematike na način da ju se konkretizira od apstraktnog, pojačati interes i ljubav prema matematici na način da ju se različitim aktivnostima učini zabavnom te poboljšati vještine korištenja tehnologije kao pomoći pri učenju matematike kod djece i odgajatelja/učitelja.
Veljaču su iskoristili za planiranje aktivnosti i Zoom sastanke s eTwinning partnerima na kojima su raspodijelili zadatke vezane uz sam projekt. U sklopu projekta tijekom ožujka i travnja, Zvjezdicama su bile ponuđene raznovrsne matematičke aktivnosti s ciljem usvajanja brojeva od 1 do 10, uparivanja i geometrijskih likova.
Neke od aktivnosti koje su provodili:
Ovaj je projekt pokazao da matematika ne mora biti bauk kad ju se učini zabavnom. Matematički pojmovi svuda su oko nas te ih nesvjesno svakodnevno koristimo. Zvjezdice i njihove odgajateljice su za svoj doprinos projektu nagrađene Nacionalnom eTwinning oznakom kvalitete koja se dodjeljuje za pedagoške inovacije i kreativnost, a glavni kriteriji za dobivanje iste su integracija projekta u kurikulum, suradnja partnerskih škola = planiranje, koordinacija i procjena na razini učitelja partnerskih škola, uporaba IKT-a te rezultati, učinak i dokumentiranje koje su ovim projektom uspješno ostvarili.